Opis forum
Hebi
Jest to KG którego posiadaczem byl Orochimaru.
0 lvl - Poziom ten zwieksza twoją szybkosc, sile i zrecznosc o 1 pkt.Twoje cialo staje sie elastyczniejsze niz innych.
1lvl - Masz juz dużą kontrole nad wężami i mozesz je przyzwac z pod rękawa lub innej częsci stroju.Kazdy wąż z przywolania oprócz Mandy jest po twojej stronie.TWoje węże są jadowite i po ukąszeniu zatruwają przeciwnika i ginie on po 5 postach.
2lvl - Kazdy wąż z przywolania nawet przeciwnika jest po twojej stronie, nawet Manda.Potrafisz rozczepiac swoje cialo na węże i jak zabije sie jakąś czesc węzy a ty sie zlączysz tracisz np ręke.Kiedy jestes wężami twoje atrybuty spadająo 5 na ten czas.Dodatkowo masz nową zdolnosc.I mozesz rozciągac swe cialo nawet głowe a w gardle ukryc bron.
Paraliz - Jest to umiejetnosc posiadacza 2lvl Hebi.Dostaje on wtedy(jak Orochimaru)zółte oczy z zrenicami jak u kota.i po spojrzeniu na przeciwnika w jego oczy powoduje sie w nim strach.Przez co jego cialo zostaje sparalizowane na 2 posty.Nawet jesli z tego wyjdzie jego sila i szybkosc spada o 2.I czuje on strach przed tobą co utrudnia mu walke.
3lvl - Potrafisz juz wydluzac swe cialo na wręcz nieskonczone odleglosci.I z buzi przyzywac stada węży.Dodatkowo potrafisz sie zamienic(jak oro w walce z saskiem)w legendarnego bialego węza i twoje atrybuty rosną 2 razy oraz masz twardszą skóre i potrafisz zabic przeciwnika lub zatruc jadem i umiera po 3 postach.
Enternal Hebi - Jest to genialny poziom uzywany przez orochimaru.Po uzyciu rozrywa twoje cialo i zamieniasz sie w wielkiego węza jak hachibi o 8 głowach(taka hydra)Wtedy paraliz rosnie i paralizuje cialo przeciwnika na 5 postow a jego atrybuty spadają o 3.Potrafisz pluc jadem i zatruwac przeciwnika po czym zginie po 3 postach.A jak sie wyleczy to jego atrybuty spadają o 2.Twoja szbkosc poruszania sie wynosi 20 a szybkosc kazdej głowy taka jaką masz.A sila twoja wynosi 50.A kazdej glowy taka jaką masz.
Wymagania:
0lvl - Chuunin, 50 EXP, 75 pkt kontroli chakry
1lvl - Jounin, 100 EXP, 20 walk stoczonych, 150 pkt kontroli chakry
2lvl - Jounin Elitarny, 150 EXP, 30 walk stoczonych, 15 wygranych, 250 pkt kontroli chakry
3lvl - Sannin, 200 EXP, 50 walk stoczonych, 25 walk wygranych, 350 pkt kontroli chakry
Enternal - Legendarny Sannin, 250 EXP, 85 walk stoczonych, 45 walk wygranych, 500 pkt kontroli chakry.
Offline