Kekkei Genkai polegaj±ce na u¿ywaniu przesy³ania chakry przez w³asne ko¶ci do dowolnego manipulowania nimi. Takie ko¶ci s± niezwykle wytrzyma³e, niemal¿e nie do zniszczenia. Shinobi, który opanowa³ to KG potrafi wyd³u¿aæ i wysuwaæ ko¶ci ze swojego cia³a. Nie sprawia mu to bólu,a rany uzyskane przez u¿ywanie ko¶ci natychmiast siê goj±. Ponadto owe ko¶ci mo¿na "wyci±gaæ" z w³asnego cia³a, a ich miejsce natychmiast zastêpuj± nowe.
lvl. 1
Potrafisz wysuwaæ mniejsze ko¶ci ze swojego cia³a oraz uczysz siê wszystkich jutsu zwi±zanych z tym KG za po³owê EXP'a Dostêpne techniki do nauczenia od tego lvlu: Yanagi no Mai (D), Hokkotsu no Yaiba (C), Teshi Sendan (C)
lvl. 2
Zwiêksza siê twoja kontrola nad ko¶cmi, mo¿esz je wyd³u¿aæ dwukrotnie, czas na ich odbudowê w ciele i wysuwanie zmniejsza siê równie¿ dwukrotnie. Na dodatek wszystkie jutsu zwi±zane z tym KG s± 2x silniejsze Dostêpne techniki do nauczenia od tego lvlu: Tsubaki no Mai (C), Karamatsu no Mai (B)
lvl. 3
Posiadasz pe³n± kontrolê nad swoimi ko¶æmi. Dostêpne techniki do nauczenia od tego lvlu: Tessenka no Mai (B), Hone Fukumen (A)
lvl. 4
Znasz ju¿ wszystkie techniki. U¿ywasz wszystkich technik klanu Kaguya za po³owê chakry. Dostêpne techniki do nauczenia od tego lvlu: Hana (S), Sawarabi no Mai (S)
Wymagania 1lvl - Chuunin, 50 EXP, 100 pkt kontroli chakry 2lvl - Jounin, 150 EXP, 20 walk stoczonych, 5 walk wygranych, 150 pkt kontroli chakry 3lvl - Sannin, 200 EXP, 45 walk stoczonych, 20 walk wygranych, 250 pkt kontroli chakry 4lvl - Sannin, 350 EXP, 90 walk stoczonych, 40 walk wygranych, 400 pkt kontroli chakry
|